عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد، در آستانه دیدارهای حساس تیم ملی فوتبال کشورمان نباید توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال صورت می‌گرفت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد، در آستانه دیدارهای حساس تیم ملی فوتبال کشورمان نباید توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال صورت می‌گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خداداد افشاریان در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره واگذاری ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شستا گفت: این اتفاق شوک بزرگی را برای اهالی فدراسیون فوتبال به وجود آورد، چرا که در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم. متأسفانه فضای خیلی سنگینی برای همه ایجاد شد. بی‌شک با این اتفاق خستگی به تن همه ما باقی ماند و ابتکار عمل و آرامش را در این مقطع از فدراسیون فوتبال گرفت، آنهم زمانی که فدراسیون فوتبال حساس‌ترین بازی‌ها را در پیش دارد و تمام هم و غم خود را برای این رقابت‌ها گذاشته است.

وی با اشاره به پرونده ویلموتس و اتفاقاتی که پس از آن برای فدراسیون فوتبال رخ داد، گفت: متأسفانه شاهد مشکلاتی بزرگی در این مقطع شدیم و به نظرم در حال حاضر زمان خوبی برای توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال نبود. این اتفاقی که از فدراسیون فوتبال گذشته به ما ارث رسیده است و هیچ ارتباطی به فدراسیون جدید ندارد، میراث بدی از پرونده ویلموتس است. مطمئنا تاوان سختی را هم جامعه بزرگ فوتبال به خاطر این موضوع خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: واقعاً افسوس می‌خوریم و اینطور به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال برای یک کشور دیگر است. در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی هستیم و به نظرم این یک خودزنی به تمام معناست. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود در این راه گذاشته است که تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود کند. همه می‌دانیم که فوتبال یک بازی ساده و شیرین است، ولی همه به این نکته واقفیم که صعود به جام جهانی آرزوی تک تک مردم سرزمین‌مان هست. پس نه شستا و نه هیچ اداره دیگری نمی‌تواند این حلاوت و شیرینی را از ملت ایران بگیرد.

افشاریان در پایان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم آرامش و صلابت به فوتبال برگردد، باید همه اهالی صاحب‌نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند و در کنار یکدیگر با مجری‌گری شهاب الدین عزیزی خادم و اعضای هیئت رئیسه این مشکل را از سر راه برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.