کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آلومینیوم اراک در حالی که با مثبت شدن تست کرونای هفت بازیکن خود مواجه شده، در دیداری تدارکاتی مقابل مس رفسنجان مغلوب شد.

آلومینیوم اراک در حالی که با مثبت شدن تست کرونای هفت بازیکن خود مواجه شده، در دیداری تدارکاتی مقابل مس رفسنجان مغلوب شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان عصر امروز (شنبه) در تهران و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر مس خاتمه یافت.

محمدرضا سلیمانی، سجاد عاشوری و مهرداد آوخ در این مسابقه گلزنی کردند.

نکته قابل توجه تیم اراکی، غیبت هفت بازیکن اصلی این تیم مقابل مس رفسنجان به دلیل مثبت شدن تست کرونای آنها بود. این بازیکنان اکنون در قرنطینه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.