هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام یک بازی آغاز می شود که طی آن پرسپولیس میزبان نساجی است. سرخپوشان در این دیدار به دنبال زدن چند هدف با یک تیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام یک بازی آغاز می‌شود که در این بازی پرسپولیس میزبان نساجی است. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که جایگاه آنها در جدول کاملاً قرینه است. پرسپولیس با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و نساجی با ۱۶ امتیاز از انتها تیم دوم جدول است.

شرایط دو تیم روی کاغذ نشان می‌دهد سرخ پوشان برای کسب سه امتیاز این بازی نباید کار دشواری داشته باشند، به خصوص که این بازی در تهران و به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود. اما تحول در تیم نساجی بعد از حضور ساکت الهامی روی نیمکت این تیم کاملاً مشهود است و سرخ پوشان نتایج بهتری نسبت به قبل گرفته است.

سرخ پوشان قائم شهر که از یک سو سایه سقوط را خیلی جدی احساس می‌کنند و از یک سو به هیچ وجه دوست ندارند بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر بار دیگر در لیگ یک حضور پیدا کنند، برای فرار از منطقه خطر به شدت در تلاش هستند.

آخرین شکست نساجی به ۱۶ اسفند مقابل تراکتور در تبریز باز می‌گردد و شاگردان الهامی بعد از آن شکست ۲ پیروزی متوالی و با ارزش مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان به دست آورده‌اند که این دو پیروزی قدری شرایط روحی و فنی این تیم را بهبود بخشیده است.

شاگردان الهامی با پیروزی و شاگردان گل محمدی با تساوی به این دیدار رسیده‌اند و هر دو تیم برای پیروزی در این بازی انگیزه‌های زیادی دارند.

سرخ پوشان در صورت پیروزی مقابل نساجی می‌توانند به صورت موقت با یک امتیاز بیشتر از سپاهان به صدر جدول صعود کنند و حداقل تا روز دوشنبه که سپاهان باید با نفت مسجد سلیمان در اصفهان دیدار کند، بالاترین رده جدول را در اختیار داشته باشند.

نساجی هم که فعلاً یکی از دو تیم پایین جدول است، در صورت پیروزی احتمالی در این بازی می‌تواند موقتاً با عبور از ذوب آهن و سایپا به رده سیزدهم جدول صعود کند.

برنامه بازی‌های هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال؛

پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

پرسپولیس- نساجی مازندران ساعت ۱۸:۵۰ ورزشگاه آزادی

تیم داوری؛ محمد حسین زاهدی فر – سعید قاسمی – صادق رستمی – احمد محمدی، ناظر: علیرضا یزدانی

یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

ماشین سازی – آلومینیوم اراک ساعت ۱۷ ورزشگاه سردار قاسم سلیمانی تبریز

تیم داوری؛ سید مهدی مرجان زاده – جعفر مهاجر – امین زاهدی – رضوان سرشار، ناظر: مسعود مرادی

مس رفسنجان - سایپا ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری؛ امیر عرب براقی – محمد علی پورمتقی – رحیم حاجیلو – حسین زیاری، ناظر: ابوطالب طاهریان

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

پیکان – گل گهر سیرجان ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه شهدای شهر قدس

تیم داوری؛ میثم حیدری – براتعلی مولوی – ایوب غلام زاده – سعید رحیمی مقدم، ناظر: محسن ترکی

سپاهان- نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۸:۵۰ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری؛ کوپال ناظمی – فرزاد بهرامی – محمد عطایی – سید رضا مهدوی، ناظر: علیرضا کهوری

پنجشنبه ۲۶ فروردین

شهرخودرو مشهد- ذوب آهن ساعت ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه امام رضا مشهد

تیم داوری؛ عبدالنبی پورخلف- علی میرزابیگی – رحیم حاجی پور- پیمان فرخی مهر، ناظر: حیدر شکور

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.