سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از عملکرد دو مهاجم تیمش مقابل قزاقستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از عملکرد دو مهاجم تیمش مقابل قزاقستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان که شاگردانش پس از تساوی خانگی یک - یک مقابل اوکراین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر روز گذشته (یکشنبه) موفق شدند در دومین بازی خود در همین چارچوب با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود قزاقستان را از پیش رو بردارند، پس از این بازی گفت: تیم ملی فرانسه بازی مؤثری را از خود به نمایش می‌گذارد و به همین روش به بازی ادامه خواهد داد.

وی در ادامه افزود: ما کارهای خوب زیادی انجام می‌دهیم. در این هفته از بازی‌ها هم پیروزی‌های بزرگی را از دیگر تیم‌ها ندیدیم. کار برای هیچ تیمی آسان نیست. ما دنبال بهانه‌گیری نیستیم و به بازیکنانم گفتم که کار خودشان را بکنند و در این بازی به پیروزی برسند که همین اتفاق هم افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تصریح کرد: نسبت به بازی با اوکراین از ۹ بازیکن جدید در این دیدار استفاده کردیم، اما همه این بازیکنان باتجربه بودند. بازی‌های مرحله انتخابی همیشه دشوار هستند و مهمترین چیز رسیدن به اهداف‌مان است.

دشان همچنین درباره عملکرد دو مهاجم تیمش خاطرنشان کرد: دمبله و مارسیال کارهای خوبی در این دیدار انجام دادند. عثمان با این بازی‌اش نشان داد که در مسیر درستی قرار دارد. مارسیال هم روی گل او ما نقش داشت و این بازی برای هر دوی آنها خوب بود و عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.