دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اضافه شدن منچسترسیتی و رئال مادرید به فهرست تیم‌های صعودکننده دنبال شد.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اضافه شدن منچسترسیتی و رئال مادرید به فهرست تیم‌های صعودکننده دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین شب از هفته دوم دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید که میزبان آتالانتا بود موفق شد میهمان ایتالیایی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. در این مسابقه اگرچه آتالانتا شروع بهتری داشت، اما این رئال مادرید بود که بازی را به شیوه‌ای منطقی مدیریت کرد و در نهایت زودتر به گل رسید. گل نخست این بازی را که حاصل اشتباه اسپورتیلو دروازه‌بان تیم آتالانتا بود، کریم بنزما در دقیقه ۳۴ با پاسی دقیق از لوکا مودریچ برای رئال مادرید به ثمر رساند. در نیمه دوم رئال مادرید بازی را بهتر و هجومی‌تر از نیمه نخست آغاز کرد و در یکی از حملات این تیم، وینیسیوس جونیور با خطای مدافع حریف در محوطه جریمه آتالانتا متوقف شد تا داور یک پنالتی به سود میزبان اسپانیایی اعلام کند. این پنالتی را سرخیو راموس در دقیقه ۶۰ به گل دوم کهکشانی‌‌ها تبدیل کرد. تلاش‌های ناامیدانه آتالانتا برای جبران گل‌های خورده در دقیقه ۸۳ با یک گل زیبا جواب داد و لوئیس موریل با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه تیبو کورتوا را باز کرد هرچند تنها یک دقیقه بعد مارکو آسنسیو بازیکن تعویضی کهکشانی‌ها گل سوم را برای این تیم به ثمر رساند.

به این ترتیب رئال مادرید با توجه به برد یک گله‌اش در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۴ بر یک آتالانتا را شکست داد تا سومین نماینده ایتالیا هم از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

اما در بازی همزمان تیم فوتبال منچسترسیتی که در ورزشگاه فرانتس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان میزبان مونشن‌گلادباخ آلمان بود، خیلی زود رؤیای این تیم برای جبران باخت بازی رفت را بر باد داد و در نهایت بازی را با نتیجه ۲ بر صفر برد.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۲ و ایلکای گوندوگان در دقیقه ۱۸ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا تیم پپ گواردیولا در مجموع دو بازی رفت و‌ برگشت با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در آخرین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ بایرن مونیخ میزبان لاتزیو خواهد بود و چلسی در لندن از اتلتیکومادرید پذیرایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.