مصدومیت جدید ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان احتمالاً او را از همراهی روسونری در هفته آینده لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بازخواهد داشت.

مصدومیت جدید ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان احتمالاً او را از همراهی روسونری در هفته آینده لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بازخواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ ممکن است بازی هفته آینده میلان مقابل اودینزه در هفته بیست‌و‌پنجم سری A را به دلیل مصدومیت از دست بدهد. او شب گذشته (یکشنبه) در دقایق ابتدایی نیمه دوم پس از زدن یک شوت، از ناحیه ران پای چپ احساس درد کرد و به سبب آن مجبور به ترک میدان شد، هرچند که میلان بدون او نیز موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل رم شد.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، زلاتان از میلان یک برنامه آماده‌سازی محرمانه گرفته و قرار است که روزهای پنجشنبه و جمعه در منطقه لیگوریای ایتالیا تمرین کند. با این حال چیزی که مشخص می‌کند او به بازی بعدی روسونری خواهد رسید یا نه، نتیجه معایناتی است که امروز روی او صورت خواهد گرفت. خبر نگران‌کننده‌تر برای استفانو پیولی سرمربی میلان این است که علاوه بر ابراهیموویچ، آنته ربیچ و هاکان چالهانوغلو نیز دچار مصدومیت‌های عضلانی شده‌اند.

مصدومیت ابراهیموویچ ۳۹ ساله در شرایطی است که میلان چهارشنبه شب در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان اودینزه خواهد بود و یکشنبه هفته آینده باید به خانه هلاس ورونا برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.