تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان مس رفسنجان است و دیدار دو تیم در نیم فصل نخست به برتری ۲ بر صفر استقلال انجامیده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در اولین هفته از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر در رفسنجان به مصاف تیم مس می‌رود که این دومین بازی دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است.

آبی پوشان یک بار در هفته اول مسابقات در ورزشگاه آزادی با این تیم دیدار کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان فکری به پایان رسید و حالا در صورت پیروزی در این بازی، برای اولین بار در این فصل دبل خواهند کرد.

فکری در حالی تیمش را برای این دیدار مهم آماده می‌کند که مثل دیدار اول، سید حسینی باید از دروازه تیمش مراقبت کند. حسینی در هفته نخست برابر مس کلین شیت کرد و امیدوار است که نیم فصل دوم را هم با یک کلین شیت آغاز کند.

اتفاقات پیش آمده در تمرین روز گذشته آبی پوشان که منجر به ترک تمرین توسط رشید مظاهری شد، باعث قطعی شدن حضور حسینی در ترکیب آبی پوشان شد و این در حالی بود که از اوایل گذشته حضور حسینی در ترکیب اصلی قابل گمانه زنی بود.

دیدار استقلال و مس رفسنجان از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.