سرمربی تیم فوتبال اینتر موفقیت‌های این فصل نراتزوری را حاصل تلاش‌هایی می‌داند که از فصل گذشته برای احیای نراتزوری آغاز کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر موفقیت‌های این فصل نراتزوری را حاصل تلاش‌هایی می‌داند که از فصل گذشته برای احیای نراتزوری آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر روز یکشنبه در دیداری خانگی برابر جنوا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد و حاشیه امنیت خود را (قبل از بازی میلان و رم) به هفت امتیاز افزایش دهد. همچنین این پیروزی فاصله اینتر را با یوونتوسی که یک بازی معوقه برابر ناپولی دارد به ۱۰ امتیاز افزایش داد.

آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من بازی رم و میلان را تماشا خواهم کرد، چون به فوتبال علاقه دارم. پس قطعاً امشب جلوی تلویزیون خواهم بود. مقابل جنوایی بازی کردیم که در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارد و به نظر من در این چند هفته اخیر فقط یک امتیاز از ما کمتر کسب کرده است. با این حال تیم ما رویکردی مناسب داشت و به جنوا به جز چند سانتر اجازه انجام کار دیگری را نداد. ما سه گل زدیم و ماتیا پرین (دروازه‌بان جنوا) چند بار هم دروازه‌اش را نجات داد. پس کاملاً راضی هستیم.

کونته افزود: این نتایجی که داریم می‌گیریم همه حاصل کارهایی هستند که از سال گذشته آغاز کردیم و امسال به لطف افزایش خودباوری تیم و اعتماد به توانایی‌هایش دارد به ثمر می‌نشیند. تیم ما نسبت به سال گذشته اکنون درک بهتری از وضعیت بازی، با توپ یا بدون آن دارد. اینتر الان می‌داند که چه زمانی باید تهاجمی بازی کند و چه زمانی بازی را آرام کند.

از زمانی که اینتر از رقابت‌های اروپایی حذف شد و از جام حذفی هم کنار رفت، بارها گفته شده که قرار گرفتن تمام تمرکز این تیم روی سری A دلیل موفقیتش بوده است. کونته در پاسخ به این سؤال که آیا او و شاگردانش پس از حذف از اروپا و کوپا ایتالیا، برای کسب قهرمانی در لیگ هم‌پیمان شدند، اظهار داشت: خیر، هیچ عهد و پیمانی در کار نبوده است. شما دارید از بازیکنان اینتر حرف می‌زنید، تیمی که همیشه باید برای قهرمانی انگیزه داشته باشد. ضمن اینکه این تیم سال‌هاست که چیزی نبرده است. ما فصل گذشته هم با اینکه فصل اولم در تیم اینتر بود به قهرمانی بسیار نزدیک شدیم. در مورد لیگ قهرمانان هم باید بگویم که ما ناعادلانه حذف شدیم، اما آن اتفاق سبب شد که بیشتر عیوب خود را ببینیم و درک کنیم که باید سطح کیفی کارمان را ارتقا دهیم. اگر الان در لیگ قهرمانان بودیم، در آنجا هم حرف‌هایی برای گفتن داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.