سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره میزبانی تیمش در شهر ملاثانی، گفت: نمی دانم به چه دلیلی هنور یک آجر هم به ورزشگاه ملاثانی اضافه نشده و هیچ تغییری نکرده است.

ابراهیم اشکش پس از صعود تیمش در جام حذفی فوتبال با شکست بادران تهران، اظهارکرد: به جام حذفی به این چشم نگاه می کنیم که بتوانیم تیم مان را برای ادامه رقابت های لیگ یک آماده تر و پخته تر کنیم. امروز به برخی بازیکنان بازی دادیم و توانستیم تیم خوب بادران و مربی خوب این تیم را شکست دهیم. این برد را به مردم خوب خوزستان و ملاثانی تقدیم می کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بازی بسیار درگیرانه و خوب بود. بادران را به خوبی آنالیر کرده بودیم. اگر دقت می کردیم می توانستیم بازی را خیلی بهتر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره داوری نیز گفت: برخلاف چند وقت اخیر، داوری را دیدیم که خوب قضاوت کرد و خوب دوید و خیلی خوب هم توانست حق را به حق دار دهد. امروز از بابت داوری مشکلی نداشتیم. در هفته های گذشته، داوران کمی با ما نامهربان بودند ولی داور امروز خوب سوت زد و به او خسته نباشید می گویم.

وی درباره اخراجش از کنار زمین هم عنوان کرد: نباید من را اخراج می کرد زیرا یک اعتراض طبیعی داشتم. در نهایت نیز سعی کردم به تصمیم داور احترام بگذارم.

اشکش بیان کرد: جام حذفی همیشه جام شگفتی است و همان طور که در لیگ توانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم و از روز اول هم گفته ایم برای آرزوهایمان نقطه پایان نمی گذاریم و پله پله کار می کنیم، در جام حذف هم پله پله پیش می رویم و ان شاءالله موفق باشیم.

وی درباره دیدار مدیرعامل باشگاه با استاندار جدید خوزستان نیز گفت: قول های مساعد داده شد و استاندار دید خوبی به تیم مردمی و مظلوم استقلال ملاثانی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره میزبانی تیمش در شهر ملاثانی هم گفت: به آستارا که ورزشگاه خود را تکمیل کردند تا بازی های تیم شهرداری این شهر در خود آستارا برگزار شود، تبریک می گویم. حتی بازی های خیبر هم از تهران به خرم آباد برگشته است اما نمی دانم به چه دلیلی هنور یک آجر هم به ورزشگاه ملاثانی اضافه نشده و هیچ تغییری نکرده است. این مردم دوست دارند، استقلال در ملاثانی بازی کند. ان شاءالله مسئولان به خودشان بیایند و نمی دانم چرا مشکل این ورزشگاه هنوز حل نشده است.

وی درباره بازی دادن جوانان در این دیدار، عنوان کرد: امروز به چهار بازیکن ۱۹ و ۲۰ ساله بازی دادم و ان شاءالله بتوانند پشتوانه خوبی برای استقلال ملاثانی و فوتبال ایران باشند. من هیچ وقت از نداشته ها نمی گویم ولی همین امروز پنج شش بازیکن مصدوم داشتیم و بازی دادن به جوانان می تواند در این مسیر به ما کمک کند.

اشکش در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر این که مربی بادران گفته است که استقلال ملاثانی برنامه ای برای این بازی نداشت، گفت: در بازی لیگ یک با برنامه ای که داشتیم از بادران جلو بودیم که بعد آن پنالتی برای حریف گرفته شد که داور هم بابت آن عذرخواهی کرد. امروز هم که حریف اصلا نتوانست گل بزند اما خوشحالیم که بدون برنامه چهار امتیاز از بادران گرفتیم و هیچ موقعیت گلی هم به آن ها ندادیم. ضمن این که به نظر مربی حریف نیز احترام می گذارم. همچنین سطح قراردادی تنها ۲ بازیکن بادران به اندازه تمام بازیکنان ما است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.