دروازه‌بان ۲۳ ساله شیاطین سرخ مورد توجه دو باشگاه انگلیسی و آلمانی قرار گرفته است.

دروازه‌بان ۲۳ ساله شیاطین سرخ مورد توجه دو باشگاه انگلیسی و آلمانی قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که دوباره شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای دین هندرسون، دروازه‌بان انگلیسی منچستریونایتد برسر زبان‌ها افتاده است، حالا خبر می‌رسد که یک باشگاه انگلیسی و یک باشگاه آلمانی وضعیت او را به دقت زیرنظر دارند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ دو باشگاه تاتنهام و بوروسیا دورتموند در صدر باشگاه‌هایی هستند که به دنبال به خدمت گرفتن هندرسون ۲۳ ساله از منچستریونایتد هستند که این فصل خیلی فرصت بازی پیدا نکرده و پشت داوید دخه‌آ مانده است.

طبق این گزارش؛ هندرسون که تابستان اخیر پس از دو فصل حضور قرضی موفق در تیم شفیلدیونایتد به منچستریونایتد بازگشت، از وضعیتش در این تیم ناراضی است، برای همین اگر همین رویه ادامه داشته باشد و فرصت بیشتری برای بازی در این تیم پیدا نکند، با پیوستن به تیمی دیگر و یا رفتن به خارج از انگلیس مشکلی ندارد.

اخیراً نشریه انگلیسی «سان» گزارش داده بود؛ سران باشگاه منچستریونایتد در حال برنامه‌ریزی برای فروش داوید دخه‌آ یا دین هندرسون در پایان فصل جاری هستند و یکی از این دو دروازه‌بان در تابستان آینده به طور قطعی یا قرضی از جمع شیاطین سرخ جدا خواهند شد. به نظر می‌رسد اولگنار سولسشایر به دنبال پایان دادن رقابت بین این دو دروازه‌بان اسپانیایی و انگلیسی برای ایستادن در درون دروازه سرخپوشان منچستر است.

دین هندرسون که تا سال ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد باشگاه منچستریونایتد است، این فصل تنها در ۱۲ بازی از رقابت‌های مختلف توسط اولگنار سولسشایر به بازی گرفته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.