سرمربیان تیم‌های فوتبال یوونتوس و پورتو نفرات ترکیب اصلی این دو تیم را برای مصاف رودررو در دومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کردند.

سرمربیان تیم‌های فوتبال یوونتوس و پورتو نفرات ترکیب اصلی این دو تیم را برای مصاف رودررو در دومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران تیم‌های فوتبال پورتو و یوونتوس در ورزشگاه دراگائو شهر پورتوی پرتغال به مصاف هم می‌روند.

در این بازی برای پورتوی میزبان مارکزین، پپه، اوریبه، مهدی طارمی، مارگا، زایدو، کورونا، مانافا، امبمبه، اوتاویو و سرژیو اولیویرا در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. به این ترتیب مهاجم ایرانی پورتو این فرصت را دارد که از ابتدا مقابل رونالدو و یاران او بازی کند.

در سمت مقابل برای تیم فوتبال یوونتوس نیز شزنی، کیه‌لینی، دلیخت، رونالدو، الکس ساندرو، دانیلو، مک‌کنی، کیه‌زا، رابیو، بنتانکور و کولوسفسکی نفرات ترکیب اصلی هستند.

همزمان با این دیدار، در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان هم تیم فوتبال سویا میزبان دورتموند است. ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر است:

سویا: بونو، خسوس ناواس، کانده، دیه‌گو کارلوس ، اسکودرو، جردن، فرناندو، راکیتیچ، سوسو، النصیری و گومسدورتموند: هیتز، گوئریرو، هوملس، آکانجی، موری، بلینگام، امره جان، داهود، رویس، سانچو و هالند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.