سرمربی سپاهان معتقد است در فوتبال ایران بازی‌های رو در روی مهم در قهرمان شدن تیم‌ها تاثیرگذار نیست و بازی‌های معمولی‌تر مهم تر هستند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ما با صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال چه در شرایط خوب و چه در شرایط بد جزو بهترین تیم‌های ایران بوده و همیشه قابل احترام است. آخرین بازی‌مان در نقش جهان را از دست دادیم و دل‌مان می‌خواهد فردا بازی خوبی ارائه دهیم و این واقعیت را هم قبول داریم که همیشه بازی‌های سپاهان و استقلال بازی‌های خوبی می‌شود و برای هوادارانی که در ورزشگاه بودند هیجان انگیز می‌شد.

او ادامه داد: متاسفانه هواداران‌مان نیستند اما اگر مثل روال همیشه پیش برود بازی زیبایی خواهد شد و همه از بازی لذت خواهند برد. استقلال کادرفنی خیلی خوبی دارد و اگر غیر از این بود الان صدرنشین لیگ نبود. می‌دانیم بازی خیلی سنگینی جلوی این تیم داریم و اگر بخواهیم امتیاز کسب کنیم باید خیلی تلاش کنیم و برای هر دو تیم فردا روز سختی است. امیدوارم هر کسی که حقش است امتیازات کامل بگیرد و خودش را در جدول به ثبات بهتری برساند.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که سعی کردیم در این چند هفته ساختار دفاعی‌مان را بهتر کنیم، گفت: روز به روز داریم به شرایط بهتری می‌رسیم. استقلال تیمی است که مهره‌های خیلی خوبی دارد اما همیشه معتقد بودم در فوتبال ایران بازی‌های رو در روی مهم در قهرمان شدن تیم‌ها تاثیرگذار نیست و بازی‌های معمولی‌تر مهم تر هستند. دو تیم رقیب وقتی مقابل هم قرار می‌گیرند تمام توان‌شان را می‌گذارند و به همین دلیل خیلی نگران کننده نیست.

او اضافه کرد: نگران کننده این است که بازیکنان فکر کنند بازی راحت تری دارند و ممکن است آن بازی‌ها را از دست دهند. در کل سعی می‌کنیم بتوانیم کنترل کنیم تا ضربه کمتری به ما وارد شود.

نویدکیا در رابطه با غیبت کیانی گفت: هیچ لیست خروجی ندارم و بازیکنی را از تیمم کنار نمی‌گذارم اما اعتقاد دارم اگر یک بازیکن حتی اگر بهترین هم باشد و نخواهد بماند، به زور او را نگه نمی‌دارم.

او درباره غیبت ولسیانی بیان کرد: او بازیکن باکیفیتی است اما اکنون او را نداریم و نباید غصه بخوریم چرا او غایب است. من چهار دفاع وسط دارم که هر چهار بازیکن جزو بهترین‌های لیگ ایران هستند و اگر هم یکی از این بازیکنان غایب باشد، قطعا بقیه با تمام وجودشان به تیم کمک می‌کنند و در این مورد نگران نیستم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که تیم ما سبک خاصی را بازی ‌می‌کند و دل‌مان می‌خواهد راه خودمان را ادامه دهیم، گفت: نوع بازی خودمان را ارائه می‌دهیم و اعتقاد ندارم به خاطر هر بازی ساختارمان را بهم بریزیم و دلم هم نمی‌خواهد این کار را انجام دهم. بی‌محابا حمله کردن از منطق فوتبال خارج است و باید بتوانیم با منطق حمله کنیم و با منطق دفاع کنیم و اگر تیم خوبی هستیم باید بتوانیم صبور هم بازی کنیم. هر لحظه حمله کردن برای ما مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

او درباره غایبان تیمش خاطرنشان کرد: کی‌روش کمی آسیب دیدگی دارد و احتمالا غایب است. شرایطش خوب شده اما ترجیح دادیم از کسانی که بیشتر تمرین کرده بودند استفاده کنیم. کی‌روش این بازی هم استراحت می‌کند و از بازی بعدی قطعا به تیم کمک می‌کند. به هر حال امیدوارم هر دو تیم بازی زیبایی انجام دهیم و در این شرایط هواداران دوست دارند فوتبال جذابی ببینند. امیدوارم فوتبال جذابی شود که هواداران از دیدنش لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.