سرمربی تیم فوتبال لیورپول با وجود شکست شاگردانش مقابل منچستریونایتد و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی گفت که تیمش در این دیدار در مسیری درست گام برداشت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول با وجود شکست شاگردانش مقابل منچستریونایتد و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی گفت که تیمش در این دیدار در مسیری درست گام برداشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش با قبول شکست ۳ بر ۲ در خانه منچستریونایتد در دور چهارم جام حذفی انگلیس از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند و برای پنجمین بار در ۶ فصل اخیر از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها بازماندند، پس از این دیدار گفت: این چیزی نبود که ما می‌خواستیم، بنابراین حذف‌مان از این رقابت‌ها ناامیدکننده است. در این دیدار در بهترین فرم و شکل خود نبودیم، اما گام‌های زیادی در مسیری درست برداشتیم.

وی افزود: بازیکنان‌مان واقعاً می‌خواستند سرنوشت بازی را تغییر دهند، آنها می‌خواستند گلزنی کنند که این نکته خوبی است. این کار را انجام دادیم و دو بار هم دروازه منچستریونایتد را باز کردیم، اما در نهایت آنها سه گل زدند و راهی مرحله بعد شدند. باید از این بازی چیزهای مثبتی را ببینیم و خود من گام‌های مثبتی را از بازیکنان دیدم که در مسیر درستی قدم برداشتند.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره بازی پیش‌روی تیمش با تاتنهام در لیگ برتر اظهار داشت: این بازی، آماده‌سازی خوبی برای ما به منظور رویارویی با تاتنهام بود. می‌دانیم که دقیقاً باید روی چه چیزهایی کار کنیم. وقتی هم در شرایطی قرار دارید که دوستش ندارید، می‌خواهید از آن خارج شوید.

کلوپ خاطرنشان کرد: در این بازی مشکل اعتماد به نفس را در بازیکنانم ندیدم. مشکلاتی که داریم را بین خودمان حل خواهیم کرد و سعی می‌کنیم دوباره به روند پیروزی بازگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.