باشگاه سویا قصد دارد مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال آتالانتا را که به خاطر اختلاف‌نظر با سرمربی این تیم نیمکت‌نشین شده است، به خدمت بگیرد.

باشگاه سویا قصد دارد مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال آتالانتا را که به خاطر اختلاف‌نظر با سرمربی این تیم نیمکت‌نشین شده است، به خدمت بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار ایتالیایی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، آلخاندرو گومس مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال آتالانتا در آستانه پیوستن به تیم فوتبال سویا قرار دارد، خبری که مونچی مدیر ورزشی باشگاه منطقه آندلس اسپانیا نیز آن را تأیید کرد.

گومس به دلیل اختلافاتی که در ابتدای فصل جاری با سرمربی آتالانتا جان پیرو گاسپرینی پیدا کرد، نیمکت‌نشین شده است و اوضاع هم به سمتی پیش می‌رود که جدایی این دو طرف قطعی به نظر می‌رسد.

این بازیکن مشتریانی در داخل و خارج از ایتالیا دارد، اما ترجیح آتالانتا این است که او را به تیمی خارجی بفروشد. در همین راستا، دی‌مارتزیو فاش کرده است که گومس در آستانه پیوستن به سویا قرار دارد و طبق ادعای سایت توتومرکاتو‌وب ایتالیا نیز این باشگاه قراردادی با بند خرید قطعی به مبلغ هشت میلیون یورو پیشنهاد کرده است. آتالانتایی‌ها برای فروش بازیکن خود ۱۰ میلیون یورو می‌خواهند، اما ممکن است برای جلوگیری از پیوستن او به یک رقیب داخلی، حاضر شوند این بازیکن را با رقمی پایین‌تر به مشتری اسپانیایی‌اش بدهند.

در همین راستا مونچی به شبکه اسپورت ایتالیا گفت: بله ما در حال مذاکره با آتالانتا هستیم، اما تا رسیدن به توافق فاصله داریم.

سویا و دیگر مشتریان گومس کمتر از دو هفته دیگر برای جذب آتالانتا مهلت دارند، چرا که پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه بسته خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.