محمدرضا مهدی‌زاده مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان کار کردن با محرم نویدکیا را مطلوب خواند و گفت که این مربی به دنبال فوتبال زیبا و پرگل است.

محمدرضا مهدی‌زاده مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان کار کردن با محرم نویدکیا را مطلوب خواند و گفت که این مربی به دنبال فوتبال زیبا و پرگل است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهدی‌زاده مدافع میانی سپاهان یکی از بازیکنان ثابت این تیم در لیگ امسال بوده است. سپاهان با اینکه مدافعانی مثل عزت‌الله‌ پورقاز و محمد نژادمهدی را هم در اختیار دارد، ولی محرم نویدکیا همچنان از زوج مهدی‌زاده و ولسیانی در قلب خط دفاع استفاده می‌کند. مهدی‌زاده درباره شانس قهرمانی سپاهان، کار کردن با نویدکیا و مسائل مختلف دیگر به سؤالات تسنیم پاسخ داده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: عملکرد سپاهان را در ۱۱ بازی گذشته چطور ارزیابی می‌کنی؟

از لحاظ فنی تا اینجا عملکرد بدی نداشته‌ایم، البته ایراد هم داریم که مطمئناً روی نقاط ضعف‌مان کار می‌کنیم تا تیم باکیفیت‌تری باشیم. از لحاظ امتیازگیری هم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، ولی در برخی از بازی‌ها مفت امتیاز از دست دادیم. البته تا پایان لیگ هنوز خیلی فرصت داریم و قطعاً در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

تسنیم: سپاهان چند سال است که در لیگ قهرمان نمی‌شود. فکر می‌کنی امسال طلسم شکسته شود؟

سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران است که هر سال جزو مدعیان جدی قهرمانی است. ما امسال هم می‌توانیم قهرمان شویم، چون بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم.

تسنیم: اصلی‌ترین رقیب شما برای قهرمانی چه تیمی است؟

هنوز زود است در این مورد صحبت کنیم. چند تیم دنبال قهرمانی هستند و رقابت هم بین مدعیان فشرده است. امسال هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و هنوز تیمی نتوانسته است خودش را جدا کند. فعلاً نمی‌توانم بگویم چه تیمی رقیب اصلی ماست.

تسنیم: لیگ امسال تا الان برای تو چطور بوده است، آیا از عملکردت راضی هستی؟

در فصل گذشته قبل از آخرین بازی عضلات دوقلویم پاره شد و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادم. خدا را شکر در این فصل شرایط خوبی دارم و از عملکردم هم راضی هستم، هر چند که برخی مواقع هم می‌توانستم بهتر باشم. نمی‌توان گفت صد درصد راضی هستم، ولی تا جایی که امکان داشت به تیم کمک کردم.

تسنیم: کار کردن با محرم نویدکیا چطور است؟

آقا محرم در فوتبال ایران یک چهره شناخته‌ شده است و در سپاهان هم به‌عنوان یک اسطوره شناخته می‌شود. رزومه او در دوران بازیگری مشخص است و حالا سال اول مربیگری‌اش را سپری می‌کند. نویدکیا مربی جوان و باانگیزه‌ای است و همه ما می‌خواهیم به این مربی کمک کنیم تا بهترین نتایج را بگیرد. کار کردن با نویدکیا لذت‌بخش است. او مربی صادق و روراستی و شخصیتی قابل احترام و دوست‌داشتنی دارد. او همیشه سعی می‌کند به بازیکنانش و حتی تیم‌های دیگر احترام بگذارد.

تسنیم: کمی هم درباره تفکرات فنی نویدکیا در قیاس با مربیان دیگری که با آنها کار کردی صحبت کن.

نویدکیا فوتبال را ساده می‌بیند و همیشه می‌گوید که ساده بازی کنید. البته ساده بازی کردن هم سخت است. تفکرات او جدید است و دوست دارد تیمش شناور بازی و موقعیت‌سازی کند. او در هر بازی دوست دارد زیاد گل بزنیم و پرگل برنده شویم. نویدکیا زمانی هم که بازی می‌کرد در بازی‌های تماشاگرپسند سپاهان نقش مهمی داشت و حالا هم دوست دارد که زیبا بازی کنیم.

تسنیم: غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها روی کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر تاثیر منفی نگذاشته است؟

طبیعتاً تیم‌هایی که مثل سپاهان طرفدار دارند قطعاً از نبود تماشاگر ضرر می‌کنند و این موضوع روی تیم ما تأثیر منفی داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.