سرمربی موقت تیم ماشین‌سازی گفت: به جایگاه تیم‌مان در جدول نگاه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی موقت تیم ماشین‌سازی گفت: به جایگاه تیم‌مان در جدول نگاه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری سرمربی موقت تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: سایپا یک تیم با شخصیت و تلفیقی از بازیکنان جوانان و با تجربه است. کادرفنی خیلی خوبی دارد و در رأس آن صادقی به عنوان یک آدم جنتلمن شناخته شده و شخصیت خوبی به این تیم داده است و تمام سعی ما این است که در این بازی برنده باشیم.

وی در مورد اینکه تیمش در دیدار هفته قبل مقال تراکتور موقعیت‌های چندانی به حریف نداد اما در لحظات پایانی شکست خورد، گفت: به هر حال بعد از باخت ۴ بر صفر مقابل آلومینیوم، طبیعی است این اتفاق رخ دهد. بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و آن بازی برای ما تمام شده است. ما به شرایط جدول کاری نداریم، به هر بازی مستقل نگاه کنیم و سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم. همین که تیم ما می‌تواند موقعیت خلق کند جای امیدواری دارد.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که چقدر به موفقیت تیمش امیدوار است، گفت: در خیلی از بازی‌ها تیم ما دچار بدشانسی شده است که مقداری از آن به شاکله تیم بازمی‌گردد. بچه‌های ما از لیگ یک به تیم اضافه شدند و فکر می‌کنم به مرور بچه‌ها به خودباوری رسیدند. به جایگاه تیم‌مان در جدول نگاه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد جایگاه تیمش در جدول و ۱۱ گل خورده در شش بازی اخیر نیز توضیح داد: فاصله امتیازی تیم‌ها به نحوی است که با دو برد جا به جا می‌شوند. هفت گل از ۱۱ گلی هم که ما دریافت کردیم در دو بازی بود. شما بازی مقابل استقلال و حتی تراکتور را نگاه کنید، ما موقعیتی به حریف ندادیم ولی باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز کنیم. باید تا لحظه آخر فوتبال بازی کنیم، فوتبال ۹۰ دقیقه نیست و از بازی مقابل تراکتور درس گرفتیم که تا لحظه سوت داور تلاش کنیم.

سرمربی موقت ماشین‌سازی در پایان با تشکر از عوامل برگزاری نشست‌های خبری یادآور شد: امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا ریشه‌کن شود و شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.