کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از بازیکنان این تیم به خاطر رویکردی که در مصاف با رقیب همشهری داشتند انتقاد کرد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از بازیکنان این تیم به خاطر رویکردی که در مصاف با رقیب همشهری داشتند انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی کین، کاپیتان ایرلندی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد که به عنوان مفسر شبکه اسکای اسپورتس انگلیس کار می‌کند، از عملکرد بازیکنان این تیم در مصاف خانگی شب گذشته (شنبه) مقابل منچسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

در پایان این بازی که برخلاف دربی‌های پرتنش قبلی شهر منچستر، خیلی آرام و بدون برخورد بود برخی بازیکنان دو تیم از جمله هری مگوایر و جان استونز یکدیگر را در آغوش گرفتند که تماشای این صحنه‌ها به مذاق کاپیتان متعصب پیشین شیاطین سرخ خوش نیامد.

او با انتقاد از نمایش دو تیم گفت: می‌توانیم کلی بهانه بیاوریم که وضعیت اینگونه است و آنگونه است اما در مورد دربی منچستر فقط می‌توانم بگویم که بازی واقعاً ضعیفی را دیدیم. به عملکرد دو تیم در مقطع پایانی بازی که نگاه می‌کردم، یک بازی بی‌کیفیت را می‌‌دیدم و دو تیم که انگیزه چندانی برای بردن بازی نداشتند. تیم ما در دربی فقط دو تا کارت زرد گرفته است؟! من هرگز ندیدم که بازیکنان دو تیم بعد از بازی این همه یکدیگر را در آغوش بگیرند و با هم گپ بزنند. مثلاً این یک دربی است. من که مأیوس شدم و خجالت کشیدم. اینجور بازی‌ها را باید هر طور که شده ببرید.

کین ادامه داد: باید به هر راهی که می‌شد بازی را می‌بردیم. نبود کیفیت کافی و بازی واقعاً ضعیف دو تیم مرا واقعاً دلسرد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.