وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر نسبت به لغو دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر واکنش نشان داد.

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر نسبت به لغو دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر واکنش نشان داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ امروز با انتشار خبری اعلام کرد که به دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در شرایط کرونایی، دیدار این تیم برابر نساجی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وحید فاضلی سرمربی نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، درباره اینکه نظرش راجع به لغو بازی دیدار برابر پرسپولیس چیست، گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم. ما با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مخالفت کردیم و در نهایت هم سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی لغو شده است. ما هم باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشیم و کار دیگری از دست‌مان ساخته نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از لغو این بازی ناراحت است، خاطر نشان کرد: به هر حال ما باید با این شرایط کنار بیاییم. برنامه‌های ما براساس برگزاری این بازی تعیین شده بود و الان هم در قائمشهر هستیم، ولی در نهایت اعلام شد که این بازی باید لغو شود. حالا هم باید خودمان را آماده بازی با سپاهان کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )