کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: پیکان تیم خوبی است که بازی کردن با آن برای استقلال نه خیلی ساده است و نه خیلی دشوار.

اصغر طالب نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرعه برای استقلال در این فصل به گونه‌ای شده که آنها یک در میان بازی‌های سخت و ساده دارند. بازی‌های نسبتاً ساده در خانه و بازی‌های نسبتاً دشوار خارج از خانه است. شاگردان فکری لیگ را با یک بازی ساده مقابل مس رفسنجان آغاز کردند، با یک بازی دشوار مقابل فولاد ادامه دادند و دوباره در خانه خود به تیمی رسیدند که نسبتاً ساده بود و حالا به پیکان رسیده‌اند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: پیکان شاید به سختی فولاد نباشد، اما قطعاً به سادگی ماشین سازی و مس رفسنجان هم نیست. آنها یک تساوی و یک پیروزی دارند و خودشان می‌توانند در صورت کسب امتیازات کامل این بازی به بالای جدول صعود کنند و این انگیزه پیکانی‌ها را برای این بازی بیشتر می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: مهدی تارتار (سرمربی پیکان) باوجود جوانی به سبب سالهای زیاد کار کردن در لیگ‌های یک و برتر، مربی پخته و باتجربه است و با شگردهایی که دارد روش بازی کردن با تیم‌های بزرگ و مدعی را بلد است. او معمولاً در این بازی‌ها با استراتژی که به کار می‌گیرد بازی را برای تیم مقابل دشوار می‌کند و بعضاً با همین روش امتیاز هم می‌گیرد.

طالب نسب تصریح کرد: محمود فکری باید با پیروزی در این بازی ثابت کند توان امتیاز گرفتن خارج از خانه و مقابل تیم‌های خوب را دارد. او باید در چنین بازی‌هایی عیار خود را نشان دهد و از همین رو این دیدار برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

هافبک چپ پای دهه هشتاد آبی پوشان اضافه در خصوص اتفاقی که بین دو دروازه‌بان این تیم افتاد اظهار داشت: وقتی تیمی دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح دارد باید منتظر چنین حاشیه‌هایی باشد. من امیدوارم این آخرین قهر و آشتی باشد که در بین این دو دروازه‌بان می‌بینیم. مدیریت کردن بین مظاهری و حسینی کار ساده‌ای نیست و یکی از هنرهای مربیان بزرگ اداره فضای درونی تیمش است.

وی خاطر نشان ساخت: من برای تیمی که در آن بازی کردم و به آن علاقه دارم آرزوی موفقیت می‌کنم و این تنها کاری است که در این مقطع از دست من بر می‌آید. فکری هم مربی است که اشتباه روی این نیمکت ننشسته و امیدوارم او در مسیری که گام بر می‌دارد موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.