سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که برای بازی تشریفاتی در خانه اتلتیکومادرید به سنگربان اصلی و چند مهره‌ کلیدی دیگر این تیم استراحت خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که برای بازی تشریفاتی در خانه اتلتیکومادرید به سنگربان اصلی و چند مهره‌ کلیدی دیگر این تیم استراحت خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) بایرن مونیخ در خانه اتلتیکومادرید در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

بایرن مونیخ ۱۲ امتیازی هفته گذشته صعودش به‌عنوان تیم اول گروه A را مسجل و به این ترتیب دو بازی آخر خود را تشریفاتی کرد. یکی از این دو بازی امشب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید است که هانسی فلیک در آن قصد دارد به برخی از مهره‌هایش از جمله مانوئل نویر، استراحت دهد.

فلیک گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم که برای بازی مقابل اتلتیکومادرید الکساندر نوبل درون دروازه بایستد. او در تمرینات عملکرد خوبی داشته و تحسین‌برانگیز کار کرده است. در جام حذفی آلمان هم من از او بازی خوبی دیده‌ام.

سرمربی باواریایی‌ها درباره حریف شاگردانش هم گفت: اتلتیکومادرید در لالیگا تیم دوم جدول است و اگر بازی معوقه‌اش را ببرد صدرنشین می‌شود. پس ما برای این بازی هیجان داریم. آنها بهترین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر این فصل لالیگا را دارند.

فلیک در پاسخ به این سؤال که کدامیک از مهره‌های اصلی تیمش در مادرید مقابل اتلتیکو حضور نخواهند داشت، گفت: مانوئل نویر، روبرت فواندوفسکی و گورتسکا همراه ما به اسپانیا نیامده‌اند. کورنتین تولیسو هم بازی نخواهد کرد.

بایرن مونیخ از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت تهران) میهمان اتلتیکومادرید خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.