فاخر تهامی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان انگیزه زیادی دارد تا عملکرد ضعیفش در فصل گذشته را در فصل جاری جبران کند.

فاخر تهامی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان انگیزه زیادی دارد تا عملکرد ضعیفش در فصل گذشته را در فصل جاری جبران کند. فاخر تهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیمش در سه بازی گذشته گذشته گفت: ما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و البته می‌توانستیم در بازی با پرسپولیس هم بازنده نباشیم. در بازی با شهر خودرو هم یک امتیاز در زمین حریف گرفتیم که نتیجه بدی نبود و حالا امیدواریم که در دومین بازی خانگی در این فصل ذوب‌آهن را شکست بدهیم. ما نیاز به زمان داریم تا بیشتر هماهنگ شویم و قطعاً در آینده تیم قوی‌تری خواهیم شد.

وی درباره مقایسه صنعت نفت با تیم فصل گذشته خاطر نشان کرد: ما پارسال تیم خوبی داشتیم، ولی بسیاری از نفرات تأثیرگذارمان را از دست دادیم، البته بازیکنان بسیار خوبی هم به تیم اضافه شدند که می‌توانند بهترین عملکرد را در تیم ما داشته باشند. من حتی معتقدم که این تیم می‌تواند بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد، در ضمن ما مربی خوبی مثل پورموسوی را هم روی نیمکت داریم که تجربیات زیادی دارد.

تهامی با اشاره به درخشش طالب ریکانی در سه هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: طالب یک بازیکن مهم برای تیم ماست که در بازی اول هم که تعدادی از بازیکنان ما غایب بودند، جای همه آنها را پر کرد. ریکانی با ادامه این روند حتی می‌تواند آقای گل لیگ برتر شود. او شایسته دعوت شدن به تیم ملی است.

هافبک صنعت نفت در مورد وضعیت خودش در این فصل نیز خاطرنشان کرد: شرایط امسال من نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. فصل گذشته چندان برای من خوب نبود و فرصت زیادی برای بازی نداشتم، امسال اما بیشتر به من اعتماد شده است و می‌خواهم فصل گذشته را جبران کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.