‌هافبک سابق استقلال با اشاره به دیدار هفته چهارم این تیم برابر پیکان گفت: رفت و برگشت سرمربی این تیم می تواند برای استقلال دردسر شود.

ایوب اصغرخانی در گفتگوبا خبرنگار مهر در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی تبریز از هفته سوم لیگ برتر گفت: آبی پوشان نیمه اول خوب نبودند و ماشین سازی پا به پای آنها فوتبال بازی کرد. البته استقلال با توجه به شکستی که در هفته قبل نصیبش شده بود برای برد به زمین آمده بود و از ابتدای بازی به دنبال این بود تا به اهدافی که در سر دارد، برسد. اما ماشین سازی یک بازی پایاپای را انجام داد و تمام روزنه‌های ورودی استقلال را بسته بود و آبی پوشان نتوانسته بودند در نیمه اول به گل دست پیدا کنند.

وی افزود: با شروع نیمه دوم آهنگ تهاجمی استقلال بیشتر شد و فکری می‌دانست اگر امتیاز نگیرد موقعیتش در جدول به خطر می‌افتد بازیکنانش را به رو به جلو فراخواند تا بتواند به گل دست پیدا کند و همین فشار باعث شد تا استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شود که میلیچ با استادی هر چه تمام تر این ضربه را وارد دروازه ماشین سازی کرد و آبی پوشان توانستند با همین تک گل زیبا به رتبه دوم جدول برسند.

اصغرخانی در مورد حضور دیرهنگام دیاباته در زمین گفت: با آمدن دیاباته به زمین، خط حمله استقلال جان بیشتری گرفت. هماهنگی دیاباته و مهدی قائدی می‌توانست دو گل دیگر برای استقلال بوجود بیاورد که هر دو بار مدافعان حریف اجازه ندادند ضربات دیاباته وارد دروازه شود. شاید اگر دیاباته زودتر به زمین می‌آمد می‌توانست گل هم برای استقلال بزند و برد آبی پوشان را پررنگ‌تر کند.

وی در مورد دیدار استقلال برابر پیکان از هفته چهارم که دوشنبه آینده برگزار می‌شود گفت: آبی پوشان اگر می‌خواهند روند پیروزی خود را ادامه دهند باید از سد پیکان هم بگذرند. البته پیکان یک روز اسیر حاشیه بود و تارتار استعفا داد اما دوباره بازگشته و این می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. فکری باید همانند دیدار برابر ماشین سازی هم به فکر گل نخوردن باشد و هم به فکر پیروزی تا بتواند سه امتیاز این بازی را هم از آن خود کرده و بالای جدول بماند. ‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.