تیم فوتبال الاهلی مصر قهرمان جدید لیگ قهرمانان قاره سیاه شد و رکورد خود به عنوان دارنده بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها را هم ارتقا داد.

تیم فوتبال الاهلی مصر قهرمان جدید لیگ قهرمانان قاره سیاه شد و رکورد خود به عنوان دارنده بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها را هم ارتقا داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نبرد تمام مصری دو تیم شهر قاهره، الاهلی و الزمالک در فینال لیگ قهرمانان آفریقا در سال ۲۰۲۰، شب گذشته (جمعه) این تیم فوتبال الاهلی بود که موفق شد رقیب همشهری‌اش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و قهرمان باشگاه‌های قاره سیاه لقب بگیرد.

در این بازی که به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه بین‌المللی قاهره برگزار شد تیم الاهلی با گلزنی عمر السولیا در دقیقه ۵ پیش افتاد. در دقیقه ۳۱ بازی شیکابالا گل تساوی را برای تیم الزمالک به ثمر رساند. دو تیم تا ۴ دقیقه به پایان بازی مساوی بودند تا اینکه محمد مجدی گل برتری تیم الاهلی را به ثمر رساند تا این تیم برای نهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا شود.

الاهلی که رکورددار قهرمانی در این رقابت‌هاست، ضمن کسب این پیروزی فاصله خود را با الزمالک به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان آفریقا با ۵ قهرمانی افزایش داد و جایزه ۲.۵ میلیون دلاری قهرمانی را از آن خود کرد.

این سیزدهمین حضور الاهلی و هشتمین حضور الزمالک در فینال لیگ قهرمانان آفریقا بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.