ستاره جوان و نروژی بوروسیا دورتموند ممکن است در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی بارسلونا شود.

ستاره جوان و نروژی بوروسیا دورتموند ممکن است در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی بارسلونا شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» از شبکه «مگا» اسپانیا مدعی شد، خوان لاپورتا آماده است تا درانتخابات ریاست باشگاه بارسلونا کاندید شود و در صورت پیروزی در این انتخابات و تکیه زدن بر مسند ریاست این باشگاه، برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند اقدام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش؛ رئیس پیشین باشگاه بارسلونا برای اینکه بتواند این انتقال را در صورت انتخابش به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا، عملی کند از رابطه دوستانه‌ای که با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های هالند دارد، استفاده خواهد کرد.

خوسپ ماریا بارتومئو اخیراً پس از برگزاری جلسه‌ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا، در حالی که پنج ماه به پایان دوران ریاستش بر این باشگاه کاتالونیایی مانده بود از سمت ریاست این باشگاه استعفا کرد. در ادامه کارلس توسکتس به‌عنوان رئیس موقت این باشگاه تا انتخابات بعدی باشگاه معرفی شد.

هالند ۲۰ ساله پس از درخشش خیره‌کننده‌اش در سالزبورگ اتریش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال قرار داشت، اما در نهایت در زمستان گذشته با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به دورتموند پیوست.

این مهاجم نروژی که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه لیورپول هم قرار دارد، شروعی طوفانی در دورتموند داشته است و تاکنون در ۳۱ بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و ۳۳ گل نیز به ثمر رسانده است.

گفته می‌شود این مهاجم نروژی بند فسخی ۷۵ میلیون یورویی در قراردادش با دورتموند دارد که در ماه ژوئن ۲۰۲۲ قابلیت فعال شدن دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.