‌دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان برابر فولاد سردرگم بودند گفت: تفکرات فکری در طول۹۰ دقیقه توسط بازیکنان در زمین پیاده نشد.

منصور رشیدی دروازه بان سالهای دور استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شکست این تیم برابر فولاد خوزستان و شرایط این روزهای سرمربی آبی پوشان گفت: خیلی‌ها در مورد این دیدار اظهار نظر کردند. فکری تلاش زیادی کرد تا بتواند همانند دیدار اول در مقابل فولاد هم برنده باشد اما متاسفانه بازیکنان استقلال در زمین سردرگم بودند و تفکرات سرمربی توسط آنها در زمین پیاده نشد.

وی تاکید کرد: حتی صحبت‌های مظلومی و مرفاوی هم نتوانست در تغییر نتیجه تاثیری داشته باشد و استقلال برابر فولاد تن به شکست داد و نتوانست برنده این بازی باشد.

رشیدی خاطرنشان کرد: فولاد آماده و هماهنگ‌تر از استقلال بود البته در نیمه دوم بیشتر بازی به درگیری و اتفاقات حاشیه‌ای روی آورد اما در مجموع بازی خوبی از استقلال ندیدیم و حالا فکری باید تا روز دیدار برابر ماشین سازی تیمش را از لحاظ روحی و روانی و شرایط فنی آماده کند.

رشیدی تاکید کرد: با توجه به بارشهای اخیر و مشکلاتی که همیشه در فوتبال ما برای تیم‌های لیگ برتری بوجود می‌آید استقلال باید یا در سالن و یا در چمن مصنوعی تمرین کند. بنابراین کار برای فکری و همکارانش سخت‌تر خواهد شد اما اعتقاد دارم اگر بتوانند بازیکنان را از لحاظ روحی آماده این دیدار کنند مطمئناً برنده خواهند شد.

دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی در مورد انتقاداتی که این روزها از فکری و پرویز مظلومی می‌شود گفت: هر کس باید کار خودش را به درستی انجام دهد. مظلومی سرپرست تیم است و باید حواسش به اتفاقات کنار نیمکت باشد و کار فنی را به فکری و دستیارانش بسپارد. کار سرپرستی بسیار حساس است و مظلومی باید در دیدارهای آینده دقت و نظارت بیشتری در حواشی نیمکت تیمش داشته باشد.

وی در پایان و در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی یک تیم جوان و با انگیزه است و به طور حتم بدنبال امتیاز خواهد بود تا بتواند با دست پر از تهران به تبریز بازگردد. بازیکنان و کادر فنی این تیم با توجه به اینکه استقلال از فولاد شکست خورده به دنبال امتیازگیری هستند اما مطمئنم فکری که شرایط کمی برایش سخت شده نمی‌خواهد بازنده باشد. با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد بهترین نفرات را به میدان خواهد فرستاد تا بتواند سه امتیاز را کسب و در بالای جدول بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.