سرپرست باشگاه استقلال نیمکت نشینان تیم فوتبال فولاد را متهم کرد که کارهای غیر فوتبالی انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، احمد مددی در واکنش به اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد اظهار کرد: ابتدای باید بگویم اظهارات آقای آذری فرافکنی‌بود. آقای آذری چندین بار علیه باشگاه استقلال صحبت کردند. من از ایشان سوال دارم. او در طول دوره کاری خود، چه درامدی برای فوتبال داشته‌اند که الان مدعی باشگاه استقلال هستند؟ سوال بعدی من این است که چه کسی از باشگاه استقلال با جواد نکونام مذاکره کرده است؟ نظرما از آن ابتدا روی محمود فکری بود. سعید آذری چرا توسط کمیته اخلاق محروم شد؟

وی افزود: بابت این بد اخلاقی و سناریو سازی باشگاه فولاد از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم و بابت این اتفاقات غیر فوتبالی عمیقا متاسفم. اتقاقاتی در بازی فولاد رخ داد که بسیاری از صحنه‌های زشت در آن دیده نشد و فقط یک صحنه دیده شد. آقای «میم الف» در کنار نیمکت استقلال چه میکرد؟ از آقای آذری درخواست می‌کنم فکری به حال جواد نکونام بکند. اطمینان دارم هر تیمی مقابل فولاد صف آرایی کند، فقط نباید به فکر مسائل فنی باشد. من با شواهد و مستندات به این باور رسیدم که نگرانی همه غیر فنی است.

وی ادامه داد: آذری بازی با کلمات را بلد است. سوال ساده من این است. مسعود اکبری که در سال ۹۲ با حکم کمیته انضباطی به خاطر داستان کارت به کارت، محروم شده، کنار تیم فولاد چکار می‌کرد؟ نقش مسعود اکبری در تیم فوتبال چیست؟ او دو سال به خاطر کارت به کارت کردن محروم شده و شروع همین مسائل هم به خاطر همین به ظاهر عکاس بوده که با ارسلان مطهری درگیر می‌شود. من بابت اتفاقی رخ داده عمیقا متاسفم. ماجرای پخش صدای شعبده باز را کجای دلمان بگذاریم؟ چرا هر هفته یکی‌از اعضای فنی فولاد اخراج می‌شود؟

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: من نمی‌توانم از این ظلمی که به ما می‌شود بگذرم. آقای آذری شما استاد بیانیه نویسی هستید و باید عذرخواهی کنید. این‌ چه رفتاری بود که با ما کردید؟ یکی استراق سمع می‌کند و یکی بلوا به راه می‌اندازد. آقای آذری که می‌خواهید برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنید، بگویید موضوع استخدام آقای «کارت به کارت» چیست؟ خدا به داد فوتبالی برسد که شما می‌خواهید رئیس آن شوید. مگر خوزستان مدیر کم دارد از جایی دیگر برای فولاد مدیر آوردند؟ متاسفانه در بازی برابر فولاد به سرمربی ما توهین شده است.

وی افزود: آذری در امور داخلی ما دخالت می‌کند. من پاسخ خودم را دریافت نکردم با این حال از مردم به خاطر اتفاقات بازی فولاد عذرخواهی می‌کنم. اما این کوه یخ بود و همه اتفاقات نبود. سازمان لیگ و کمیته اخلاق باید به این مسائل ورود کند. نیمکت فولاد عجیب و غریب است. هر کدام وظیفه خاصی دارند و کارهای غیر فوتبالی می‌کنند.

وی درباره وضعیت شیخ دیاباته هم گفت: او در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد و در تمرین حاضر شده و با صلاح‌دید کادر فنی می‌تواند بازی کند. رای او هم هفته آینده صادر می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )