کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کرج - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: دورهمی‌های کوچک و بزرگ و شب‌نشینی‌ها محدودیت‌های کرونایی را بی‌اثر می‌کند.

محمد نوری سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر تعطیلات کسب و کار منجر به برگزاری دورهمی‌های کوچک و بزرگ و شب‌نشینی‌ها باشد، بر کنترل بیماری تأثیر نخواهد داشت و شاید مشکلات را بیشتر کند.

وی بیان کرد: تحقیقات جدید که در مجله نیچر به چاپ رسیده است، نشان داده است، جلوگیری از دور همی‌های کوچک و بزرگ بیشتر از همه در کنترل بیماری نقش داشته است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: مؤسسات آموزشی و محدودیت‌ها در اولویت دوم و سوم بوده‌اند.

وی متذکر شد: بیشترین موارد ابتلاء به ویروس کرونا در حال حاضر به دلیل دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است که در آنها دستورالعمل‌های کرونایی رعایت نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.