رشت- فرمانده انتظامی گیلان با ممانعت پلیس از ورود خودرو با پلاک های غیربومی در مبادی ورودی استان، گفت: پلیس با متخلفان محدودیت های کرونایی برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای محدودیت‌های رفت و آمد، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح جدید محدودیت‌های ترددی نیروهای پلیس در مبادی ورودی استان با کمک دوربین‌های کنترل پلاک‌های غیر بومی را شناسایی و اعمال قانون می‌کنند.

وی در مورد افرادی که خودروهای پلاک بومی داشته اما ساکن رشت هستند نیز افزود: این افراد باید مدارکی مبنی بر سکونت خود در شهر رشت ارائه دهند هر چند این خود نوعی تخلف است زیرا افرادی که در گیلان سکونت دارند باید پلاک خودروی آنها نیز مربوط به استان باشد.

فرمانده انتظامی گیلان همچنین به مجوزهای تردد ثبت شده از سوی فرمانداری‌ها اشاره کرد و گفت: پلیس در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به ممنوعیت رفت و آمد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح، اضافه کرد: این محدودیت طی دو هفته اعمال خواهد شد و قاطعانه با خودروهای متخلف برخورد می‌شود.

سردار ملکی در مورد کارکنان و کارگران که ساعت کار آنها شبانه بوده نیز اعلام کرد: به تمام ادارات و سازمان‌ها ابلاغ شده که اسامی و پلاک خودروی این کارکنان خود را به پلیس راهور ارائه دهند تا با هماهنگی با ناجا از اعمال قانون برای خودروها این افراد خودداری شود.

وی با تأکید بر ضرورت همه مشاغل غیر ضرور در طول دو هفته اجرای محدودیت‌های کرونایی، ادامه داد: در این زمینه طی بازرسی و نظارت‌ها بعد از دو بار تذکر لسانی به واحدهای صنفی در صورت تکرار این تخلف با آنها برخورد قاطع می‌شود و واحد مذکور پلمب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.