کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روزنامه الوطن قطر در گزارشی از دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و السد قطر پیام نیازمند را ستاره نیمه نخست این بازی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن قطر در گزارشی از بازی السد قطر و سپاهان ایران نوشت: در دقایق ابتدایی بازی خصوصا در نیمه نخست، رقابت نزدیک بازیکنان دو تیم در مرکز زمین وجود داشت و السد از ابتدا به دنبال ارائه بازی هجومی در این مسابقه بود و توانست جریان بازی را در دست بگیرد اما تیم ایرانی هم برای کنترل بازی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف تلاش می‌کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: سپاهانی‌ها سعی می‌کردند فضاهای زمین را پوشش بدهند و به دروازه السد نزدیک شوند. بخش زیادی از بازی در نیمه اول در وسط زمین جریان داشت و دو تیم بازی را با احتیاط دنبال می‌کردند و در این نیمه تنها ۳ موقعیت و خطر جدی روی دروازه‌ها دیده شد اما در دقایق پایانی السد فرصت‌های خطرناکی داشت که پیام نیازمند موفق به نجات دروازه خودش شد و در نیمه اول ستاره زمین لقب گرفت.

روزنامه الوطن در پایان نوشت: السد در نیمه دوم روی یک ضد حمله موفق به ثبت گل اول بازی شد و سپاهان بعد از این گل برای جبران نتیجه رو به بازی تهاجمی آورد اما بهای آن را پرداخت و مقابل طوفان حملات السد فروپاشید. السد در دقایق پایانی این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست داست و به نتیجه ۳ بر صفر اکتفا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.