دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت که با خیالی آسوده دیدار ایران و مراکش را تماشا کرده است.

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برتری یک بر صفر ایران برابر مراکش در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرد: این برد را به همه مردم کشورمان تبریک می‌گویم. من از دقیقه اول با خیال راحت بازی را می‌دیدم چون با توجه به سال‌ها حضورم در فدراسیون و تیم ملی و شناخت کافی از تفکرات کارلوس کی‌روش مطمئن بودم او برای هر لحظه از بازی با صرف ساعت‌ها وقت و با همکاری مستمر و دلسوزانه همه کادر فنی برای تیم ملی برنامه‌ریزی کرده است. بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با درایت و تلاش بسیار خوبی که داشته و دارند نتیجه زحمات خود را دیدند و به مردم عزیزمان در عید سعید فطر هدیه دادند.

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای فدراسیون فوتبال ایجاد همدلی میان مسئولان کشور است و می‌بینیم که آقای سلطانی‌فر با درک دقیق حساسیت و اهمیت جام جهانی شخصا در مسابقات حضور پیدا کرد. این بهترین پیام برای ملی‌پوشان عزیزمان است که شخص اول ورزش کشور بدون توجه به انتقادهای غیر کارشناسی به روسیه سفر کرده است.

نبی درباره اینکه بهترین بازیکن زمین چه کسی بود، خاطرنشان کرد: تمامی اعضای تیم ایران با هدایت کی‌روش نه فقط در این مسابقه بلکه در این تورنمنت بهترین‌های جام هستند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در دو بازی آینده اظهار امیدواری کرد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هر چه زودتر سلامتی خود را باز یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.