خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش نشست خبری سرمربیان ایران و قطر در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شدند و برخی حتی جا برای نشستن نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سرمربیان ایران و قطر در شرایطی در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که این نشست خبری با حاشیه هایی همراه بود که این حواشی در زیر می آید:

* پیش از آغاز نشست، خبرنگاران زیادی در مقابل فدراسیون حاضر شدند. آنها رأس ساعت ۱۱:۳۰ موفق شدند در فدراسیون حضور پیدا کنند.

* افشین پیروانی که در نشست هماهنگی حاضر شده بود، به شوخی خطاب به خبرنگاران گفت آخرین تمرین تیم ملی قرار است مقابل درب فدراسیون برگزار شود!

* یک گروه خبری چینی هم برای پوشش خبری این نشست در محل فدراسیون فوتبال حاضر شدند و با تعدادی از خبرنگاران ایرانی مصاحبه کردند.

* خبرنگاران قطری، چینی و ناظر بازی هم در سالن نشست حضور داشتند.

* ازدحام بیش از حد خبرنگاران و عکاسان موجب شد تا برخی حتی جایی برای نشستن در سالن روابط عمومی نداشته باشند.

* سرمربی تیم ملی قطر از سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر حضور بازیکنان دو رگه در ترکیب این تیم از خبرنگار ایرانی عصبانی شد و با عصبانیت پاسخ وی را داد.

* عبدالرحمن محمد تنها بازیکن تیم ملی قطر بود که در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آنان بود. از تیم ایران هم آندرانیک تیموریان و رضا قوچان‌نژاد بازیکنانی هستند که مقابل سوالات خبرنگاران قرار خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.