سرمربی اینتر اعتراف کرد بعد از پیروزی برابر رم تاکید کرد تیمش به هیچ وجه اجازه خودنمایی به حریف را نداده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه تلویزیونی اسپورت مدیا ست، در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های سری A، دو تیم اینتر و رم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی اینتر به پایان رسید تا سه امتیاز حساس این دیدار به اندوخته نرآتزوری اضافه شود و این تیم بار دیگر به صدر جدول رده بندی برگردد.

روبرتو مانچینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعضی از بازیکنان در رختکن آنقدر خسته بودند که به گریه افتادند. بازی سختی برای دو تیم بود. برای رسیدن به پیروزی، از جان مایه گذاشتیم. نهایت تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا موفق شدیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. بسیار خوشحالم که ثمره تلاش‌مان را گرفتیم و موفق شدیم در این بازی حساس، به پیروزی برسیم.

مانچینی ادامه داد: بازی کردن برابر تیم آماده رم اصلا آسان نیست. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند ولی ما توانستیم با بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشتیم، اجازه خودنمایی را به آنها ندادیم. رم فرصت‌هایی برای گلزنی داشت. همانطور که ما داشتیم. در کل دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

تک گل اینتر را در این دیدار «گری مدل» در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند. مانچینی درباره این سوال که چرا از مائورو ایکاردی در خط حمله تیمش استفاده نکرد نیز گفت: بازی ندادن به ایکاردی، دلیل فنی داشت. می‌خواستم در این دیدار، تیمم را بدون مهاجم نوک به میدان بفرستم. با خود ایکاردی در این زمینه صحبت کردم و او هم قبول کرد و چیزی نگفت.

سرمربی اینتر در ادامه سخنان خود به ستایش از سمیر هندنوویچ، سنگربان تیمش پرداخت و گفت: او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. هندنووفچ در دیدار برابر بولونیا هم خوب ظاهر شد. به خوبی می‌دانیم او دروازبان بزرگی است و می‌تواند از دروازه تیمی مانند اینتر محافظت کند.

مانچینی در پایان سخنانش هم اظهار کرد: از آغاز فصل جاری رقابت‌های سری A، یازده هفته می‌گذرد و پنج تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند. فصل بسیار سختی پیش‌رو داریم. تا پایان فصل، بازی‌های زیادی باقی مانده است. هنوز زود است درباره کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آوریم. راه طولانی در پیش داریم. باید به تلاش‌مان ادامه دهیم.

در جدول رده بندی رقابت‌های سری A، اینتر با ۲۴ امتیاز در صدر قرار دارد. رم با ۲۳ امتیاز سوم است و ناپولی هم با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.