گفت و گو با عموی سردار ازمون

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
باشگاه رابین کازان قصد دارد به هر ترتیب ممکن سردار آزمون را حفظ کند.

به گزارش کاپ،حضور تیم والیبال جواهری گنبد در تبریز برای برگزاری بازی با تیم والیبال شهرداری اردبیل فرصت خوبی برای مهرداد خمیرگیر،خبرنگار کاپ به وجود آورد تا با طاهر آزمون،از مسولان تیم والیبال جواهری همکلام شود و با او از وضعیت سردار آزمون که برادر زاده اش محسوب می شود صحبت کند.

طاهر آزمون درباره وضعیت مهاجم ملی پوش ایرانی به کاپ عنوان کرد:قرارداد سردار با رابین ۴ساله بود که دو سال آن به پایان رسیده است.از اینجا قرارداد حرفه ای بزرگسالان است و هر باشگاهی می خواهد او را به خدمت بگیرد باید با باشگاه کازان توافق کند.

وی ادامه داد:سردار اصرار دارد این فصل تیمش را عوض کند.او درخواستی از روستوف دارد و از آنجاییکه مربی قبلی اش در روستوف هست این بحث در جریان دارد.سردار در حال حاضر در ترکیه به سر می برد و روستوف هم آنجاست.

طاهر آزمون درباره اینکه فکر می کند در نهایت چه اتفاقی رخ بدهد گفت:البته هنوز بحثی به صورت قطعی روشن نیست ولی فکر می کنم سردار قصد دارد به مدت ۵ ماه به روستوف ملحق شود.با همه این ها کازان تلاش می کند که سردار آزمون را در تیم حفظ کند و حتی قراردادش را هم تمدید کند.

طاهر آزمون همچنین گفته است سردار علاقه زیادی دارد به آرسنال ملحق شود.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )