مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار با سوریه همیشه برای ما سخت بوده است، گفت: هیچ گاه دیدار راحتی برابر این تیم نداشتیم و باید با تمرکز بالا رو در روی سوریه قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و امارات شامگاه سه شنبه ۳ بهمن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری دو بر یک نیم ملی کشورمان به پایان رسید. هومن افاضلی مشاور امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر هر دو نیمه را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی کاملاً در اختیار بازیکنان ما قرار داشت. تمرکز بالایی در این بازی داشتیم.

او ادامه داد: نمی توانم روی پنالتی که داور به سود امارات اعلام کرد نظر دهم اما خودم حس می کنم که برخوردی در محوطه جریمه رخ نداد. در بازی با امارات سیستم کمک داور ویدیویی VAR کاملاً به ضرر ما بود و حتی در یک صحنه هم به سود ما اعلام نکرد.

افاضلی خاطر نشان کرد: در انتهای بازی بازیکنان کمی تیم حریف را دست کم گرفتند که باید روی این مساله بیشتر کار کنیم تا در بازی های بعدی دچار چنین اشتباهاتی نشویم. به جز انتهای بازی در سایر دقایق نسبت به بازیکنان امارات برتری داشتیم و بهترین عملکرد خود را در مرحله گروهی برابر امارات داشتیم.

او در پایان تصریح کرد: در مرحله حذفی شرایط بازی برای هر تیم فرق می کند و اگر در مرحله یک هشتم نهایی با سوریه بازی داشته باشیم باید بگویم که این تیم همیشه حریف سرسختی برای ما بوده و هیچ وقت برابر این تیم کار راحتی نداشتیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )