کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز به سومین دیداری در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که در جام جهانی با پیروزی به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز جمعه (۴ آذر) در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی(۹۸) و رامین رضاییان(۱۰۰) برای ایران گل زدند.

این سومین برد ایران در شش دوره حضورش در جام جهانی بود.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ با پیروزی برابر آمریکا به اولین برد خود در جام جهانی دست پیدا کرد. در دیدار با مراکش که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد، ملی پوشان کشورمان به برد دوم دست پیدا کردند و در جام جهانی ۲۰۲۲ با شکست ۲ بر صفر ولز به پیروزی سوم رسیدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )