ملی پوشان کشورمان امروز آخرین تمرین خود را پیش از عزیمت به قطر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ پشت سر گذاشتند.

ملی پوشان کشورمان امروز آخرین تمرین خود را پیش از عزیمت به قطر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ پشت سر گذاشتند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صبح امروز (دوشنبه) در حضور چهره‌های سیاسی و مسئولان فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پیش از شروع تمرین به میان اصحاب رسانه آمد و پس از عذرخواهی بابت لغو کنفرانس خبری روز گذشته از خبرنگاران؛ دقایقی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

* محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی برای بدرقه تیم ملی در محل تمرینات تیم ملی حاضر شد و با دسته گل به استقبال بازیکنان رفت.

* احسان اصولی، خداداد افشاریان، منصور قنبرزاده و مهدی محمدنبی به عنوان مسئولان فدراسیون فوتبال، امروز در تمرین تیم ملی حضور داشتند.

* تمرین با حرکات کششی، نرمشی و کارهای سرعتی آغاز خواهد شد و سپس کی‌روش در یک نیمه زمین، فوتبال درون تیمی برای ملی‌پوشان تدارک دید.

* کی‌روش در حاشیه تمرین فوتبال درون تیمی، به طور مداوم بر سر بازیکنان فریاد کشید و با جمله «برای تیم بازی کنید، نه خودتان» به آنها تذکر داد.

* اعضای تیم فوتبال نوجوانان در تمرین تیم ملی حضور داشتند.

*تمرین پس از پایان فوتبال درون تیمی به پایان رسید و بازیکنان با نظر کی‌روش یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* اعضای تیم ملی نوجوانان به همراه هیئت رئیسه کنار زمین، با عکس یادگاری بازیکنان تیم ملی گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.