نایب رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کردند.

نایب رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی نایب رئیس و داوود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان بخش‌های ذیربط مرکز ملی فوتبال عصر امروز (دوشنبه - ۲۱ شهریور ماه) از این مجموعه بازدید کرده و درباره شرایط موجود، امکانات و تجهیزات در ساختمان پِک، زمین‌های چمن طبیعی تیم‌های ملی، انبار، بخش پزشکی و ... به بحث و بررسی پرداختند.

در ابتدای بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال از مجموعه پک، علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی و پرسپولیس که در ساختمان پک تمرین می‌کرد، دقایقی را با محمد نبی گفت‌وگو کرد.

سپس اعضا ضمن بازدید از زمین چمن طبیعی شماره یک و دو، نکات مختلفی را در جهت بهبود وضعیت زمین‌های فوق مطرح کردند.

در ادامه این بازدید محمد نبی به همراه دیگر مسئولان، دقایقی را با دختران ملی‌پوش زیر ۱۵ سال به گفت‌وگو پرداختند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به سرمربی، سرپرست و دختران ملی‌پوش زیر ۱۵ سال گفت: شما منتخبین و برترین بازیکنان از استان‌های کشور هستید. اکنون با حضور در تیم ملی باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشید و با برنامه پیش بروید. امیدوارم با انجام تمرینات مستمر، از هیچ تلاشی برای موفقیت خود و تیم زیر ۱۵ سال دریغ نکنید.

وی در پایان گفت: مضافاً همانگونه که در ورزش موفق هستید، آرزوی موفقیت برای‌تان در دوران تحصیل و زندگی شخصی‌تان را از خداوند منان خواستارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.