سرمربی پیکان گفت: باخت برابر مس کرمان درسی شد برای بازیکنان جوان ما تا فکر نکنند خبری است.

سرمربی پیکان گفت: باخت برابر مس کرمان درسی شد برای بازیکنان جوان ما تا فکر نکنند خبری است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی پس از شکست ۳ بر صفر خودروسازان مقابل مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به نتیجه بازی مشخص است که تیم ما روز خوبش نبود و اشتباهات فردی زیادی داشتیم. روند بازی باب میل تیم مس بود. می‌دانستیم آنها خوب دفاع کرده و ضدحمله می‌زنند، متاسفانه اشتباهات فردی زیادی داشتیم و عملکرد بچه‌های ما به هیچ وجه جای دفاع ندارد. بازی‌های اول لیگ بازی‌‌ اشتباهات است و هر تیمی اشتباه کند تنبیه می‌شود. ما اعتمادمان به بازیکنان‌مان از دست نمی‌دهیم و مطمئنا می‌توانیم تیم را سریعا جمع کنیم و در بازی‌های بعد از این بازی درس بگیریم و امتیازات خوبی را جمع کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که گل اول مس شیرازه تیمش را از هم پاچید، گفت: می‌دانستیم که آنها دنبال توپ‌گیری و ضدحمله هستند و دقیقا در زمانی که صاحب توپ بودیم توپ لو رفت و بعد از آن به گل تبدیل شد. گل دوم تیم ما را از روند انداخت و فکر می‌کنم این باخت درسی باشد برای بازیکنان جوان ما تا فکر نکنند خبری است. آنها یک مقدار مغرور شده بودند و فکر می‌کردند راحت مقابل هر تیمی بازی خواهند کرد. نتایج فصل گذشته و برد هفته قبل ما روی جنگندگی و تلاش بازیکنان بود و اگر قرار باشد در زمین جنگندگی و جسارت نداشته باشند مطمئنا تنبیه می‌شویم.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه حساسیت‌های بازی باعث به وجود آمدن حواشی شد، عنوان کرد: از جانب حساسیت امتیازی بود و خیلی دوست داشتیم نتیجه تمرینات‌مان را ببینیم، متاسفانه بازیکنان ما روز خوب‌شان نبود و اگر می‌توانستم تعویض کنم شاید ۸ بازیکنم را تعویض می‌کردم. در فوتبال ضعیف ظاهر شوید و به حریف کادو دهید تنبیه می‌شوید و این اتفاق به بدترین شکل برای تیم ما رقم خورد.

حسینی درباره این موضوع که یک حاشیه‌ای هم بین نیمکت پیکان و سکوهای ورزشگاه پیش آمد، گفت: من متوجه این موضوع نشدم و در جریان بازی بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.