کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان نباید برای سرخپوشان پنالتی اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان نباید برای سرخپوشان پنالتی اعلام می‌کرد. نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر بنا بر این باشد که نیمکت‌نشینان و بازیکنان در هفته دوم بخواهند اینگونه به تصمیمات داور اعتراض کنند، بهتر است لیگ را تعطیل کنند. کمک‌ها عملکرد خوبی داشتند و فقط سعید هاشمی (کمک داور اول) در دقیقه ۲+۴۵ در اعلام آفساید عجله کرد.

وی در مورد سایر تصمیمات حیدری تصریح کرد: اخراج علیرضا کوشکی درست بود و عارف آغاسی در دقیقه ۳۸ باید کارت زرد می‌گرفت. پس از اینکه مهدی ترابی توپ را به تیر دروازه زد، سعید صادقی با مهدی شیری برخورد داشت که پنالتی نبود. در نیمه دوم هم مهدی عبدی در محوطه جریمه فولاد متوقف شد که نباید پنالتی اعلام می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص اشتباه سعید صادقی در گرفتن توپ با دست در زمین فولاد به تسنیم گفت: اعلام آفساید وظیفه کمک داور است و داور باید اطمینان صددرصد داشته باشد که آفساید را اعلام کند. اگر این صحنه آفساید بود، قاسمی که خودش یک کمک داور جهانی است، پرچم می‌زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.