مدیر تیم آلومینیوم اراک از قضاوت پیام حیدری در دیدار این تیم با پرسپولیس انتقاد کرد.

مدیر تیم آلومینیوم اراک از قضاوت پیام حیدری در دیدار این تیم با پرسپولیس انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا امیدوار در خصوص شکست ۲ بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس بابت این برد تبریک می‌گویم. در جلسه هماهنگی بازی،‌ همه عوامل به ساعت برگزاری مسابقه اعتراض داشتند. نمی‌دانم چرا باید در این سرما بازی کنیم، اما همه چیز را فدای تبلیغات می‌کنند. پیروزی پرسپولیس را زیر سوال نمی‌برم، اما اشتباهات داوری شرایط بازی را برگرداند و نتیجه مسابقه با این اشتباهات عوض شد.

وی در مورد اعتراض سرمربی آلومینیوم اراک به رفتار داور مسابقه تصریح کرد: می‌دانیم داوران در شرایط خیلی سختی داوری می‌کنند و امکانات لازم را ندارند، اما زمانی که در گوش خود هِدست دارند، یعنی از آن استفاده می‌شود. کمک داور حداقل در دو صحنه آفساید اعلام کرد و زمانی که داور با تأخیر سوت می‌زند، جو روانی ایجاد می‌کند.

مدیر تیم آلومینیوم اراک در خصوص اینکه رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از حل مشکلات داوران خبر داده بود، خاطرنشان کرد: اینها فرار رو به جلوست، اما از چیزهایی که وجود دارد هم به نحو احسن استفاده نمی‌کنند. اگر اشتباهات داوری نبود یا اگر از موقعیت‌های گلزنی خودمان بهتر استفاده می‌کردیم، اکنون ورزشگاه را با حال و هوای دیگری ترک می‌کردیم. می‌توانست اتفاقات دیگری رخ بدهد و ما با شرایط دیگری از زمین خارج شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )