عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره حکم استیناف در پرونده گل‌گهر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در اظهارنظری اعلام کرد که پرونده اعلام رای کمیته انضباطی در مورد بازیکن گابنی گل گهر باید دوباره بررسی شود.

اصولی ساعاتی بعد از این اظهارنظر، توضیحاتی درباره مصاحبه خود داد؛ در حالی که از گفتگوی صبح امروزش احتمال بازگرداندن سه امتیاز از استقلال، سپاهان و پیکان هم برداشت شده بود.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: مقصود من در آن صحبت‌ها، تلاش جهت اعمال فشار بود که از سوی اشخاصی انجام گرفته و قبلاً درباره‌ی آن مدارکی منتشر شده است، اما اینکه آیا این تلاش برای اعمال فشار بر روی تصمیمات اثر گذاشته یا خیر، مسئله دیگری است و صحبتم آن بود که باید در خصوص آن تلاش برای اعمال فشار بررسی انجام شود.

وی ادامه داد: البته قطعاً پیرو آنچه که می‌دانم اعضای کمیته انضباطی و استیناف بدون توجه به فشارهای بیرونی و به صورت مستقل رأی خود را در این پرونده صادر کرده‌اند و تلاش‌های برخی از افراد هیچ اثری بر ایشان نداشته است. بحث تغییرات یا برگزاری جلسات جدید یا مسائلی از این دست مقصود من در این گفتگو نبوده و همانطور که گفتم من صرفاً نقدی بر نیت و تلاش فردی که قصد داشته در این زمینه اعمال فشار کند داشتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )