پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها باید با تمرکز بالا به دیدار پیکان بروند چون این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال پس از اتمام نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر و قرار گرفتن در صدر جدول این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان می‌رود. دیداری که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان به دلیل حذفی بودن کاملاً غیر قابل پیش بینی است و قواعد خاص خودش را دارد. آبی پوشان در حالی در این مرحله از جام حذفی به مصاف پیکان می‌روند که در مرحله قبلی مسابقات مقابل تیمی از لیگ دو به نام نود ارومیه صعودی دشوار داشتند و در نهایت با حکم ضربات پنالتی به این مرحله راه یافتند.

علی لطیفی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه استقلالی‌ها از نود ارومیه درس گرفتند و حالا درک می‌کنند وقتی گفته می‌شود جام حذفی با لیگ متفاوت است، دقیقاً یعنی چه.

وی اضافه کرد: با اینکه یکی از بهترین پیروزی‌های نیم فصل نخست استقلال مقابل پیکان به دست آمد، اما این بازی حذفی است و به هیچ وجه نباید فکر کرد باز هم به راحتی می‌توان در آن پیروز شد. قطعاً پیکان و استقلال نسبت به قبل شناخت بیشتری به صورت متقابل از تیم‌های هم دارند و این بازی می‌تواند سختی‌های خاص خودش را داشته باشد.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: پیکان از تیم‌های خوب این فصل فوتبال است و میزان دوندگی آنها در زمین بالاست و در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک هستند. شاگردان مجیدی باید مراقب باشند در یک سوم دفاعی خودشان اصلاً خطا نکنند یا خیلی کم خطا کنند؛ چون پیکانی‌ها قابلیت استفاده از ضربات ایستگاهی را دارند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: البته استقلال هم به همان میزان قابلیت استفاده از ضربات ایستگاهی را دارد و همانطور که دیدیم در دیدار قبلی دو تیم که در چارچوب لیگ برتر اتفاق افتاد هر ۳ گل استقلال حاصل ضربات ایستگاهی بود.

لطیفی خاطر نشان ساخت: استقلال همیشه در جام‌های حذفی مدعی بوده و در دو سال اخیر هم تا یک قدمی کسب جام در این مسابقات پیش رفته که متاسفانه در فینال ناکام بوده است و من امیدوارم به جز آنکه در این فصل قهرمان لیگ شود، در جام حذفی هم طلسم شکنی کرده و بتواند یک قهرمانی بر قهرمانی‌های پر تعداد حذفی اضافه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.