کارشناس فوتبال امارات، مهدی قایدی را یکی از سه بازیکن برتر لیگ این کشور در نیم فصل اول مسابقات می‎داند.

کارشناس فوتبال امارات، مهدی قایدی را یکی از سه بازیکن برتر لیگ این کشور در نیم فصل اول مسابقات می‎داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولید الشامسی در گفت‌و‌گو با روزنامه امارات‌الیوم عملکرد بازیکنان خارجی شاغل در لیگ امارات را مورد تحلیل قرار داد و گفت: ۹ باشگاه اماراتی از عملکرد بازیکنان خارجی خودشان در نیم فصل اول رضایت نداشته و نسبت به ایجاد تغییراتی در این بخش اقدام خواهند کرد. براین اساس میزان تغییرات فهرست بازیکنان خارجی در نقل‌وانتقالات نیم فصل از پنجره ابتدای فصل بیشتر خواهد بود.

وی افزود: لابا کودجو مهاجم العین و صدرنشین جدول گلزنان لیگ به همراه پدرو بازیکن برزیلی الوحده و بازیکن ایرانی شباب‌ الاهلی مهدی قایدی بهترین‎ بازیکنان خارجی لیگ تا اینجای کار بودند و نفراتی هستند که بیشترین تاثیرگذاری را در ترکیب تیم‌های خود داشته و متفاوت از سایر نفرات ظاهر شدند.

الشامسی عنوان کرد: برخی از باشگاه‌ها از روندی که در شروع فصل داشته‎اند و از عملکرد بازیکنان خارجی‌شان رضایت ندارند و بر همین اساس با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم ۹ باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب بازیکنان خارجی خودشان خواهند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )