کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی از اتاق مخصوص VAR بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از اتاق داوران ویدئویی ورزشگاه آزادی پس از دیدار امروز تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که در این بازدید حضور داشت ضمن اشاره به اجاره این سیستم از کشور بلژیک به دلیل عدم همکاری شرکت مورد تأیید فیفا گفت: راه را آغاز کردیم. می‌دانیم مشکلاتی از این بابت همچنان هست اما می‌خواهیم کار را فقط شروع کرده باشیم.

او ادامه داد: حالا سیستم VAR وجود دارد و از این به بعد داوران ما از آن استفاده می‌کنند تا آموزش ببینند. برای استفاده از این سیستم باید گروهی استفاده از آن را گرفت. از این رو کلاس‌هایی را برای آموزش داوران ایجاد خواهیم کرد.

موعود بنیادی فر و مرتضی منصوری برای آشنایی با سیستم VAR حضور داشتند که با درخواست خبرنگاران برخی صحنه‌های مشکوک را بررسی کردند.

بنیادی فر پس از تماشای گل کره جنوبی، آن را کاملاً سالم دانست.

داور الیت فدراسیون فوتبال درباره صحنه خطا روی مهدی طارمی در دقیقه و۲۳ نیز افطود: آن صحنه را می‌توانست خطا بگیرد اما داور تشخیص دیگری داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )