کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضا جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال عصر امروز جمعه با دکتر سیدحمید سجادی در محل این وزارتخانه دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های آقایان اصغر ملکیان، احمد مددی و پرویز مظلومی اظهار امیدواری کرد، اعضا جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال بتواند شرایط مطلوبی را برای این باشگاه پرطرفدار فراهم آورند.

وی خطاب به اعضا جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی، سیاست گذاری، تعامل و همفکری، شرایط رشد، بالندگی و موفقیت‌های بیشتر را برای این باشگاه مردمی مهیا کنیم.

پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجرلو در این جلسه حضور داشتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )