کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک رسانه عربی به انتقاد از عملکرد شاگردان دیک ادووکات مقابل تیم ملی ایران پرداخت.

یک رسانه عربی به انتقاد از عملکرد شاگردان دیک ادووکات مقابل تیم ملی ایران پرداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «کوره» در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق، با تیتر «ایران کار عراق را دشوار کرد» نوشت: ایران با نتیجه ۳ بر صفر از سد عراق گذشت تا با شش امتیاز، صدرنشین جدول گروه A بماند و عراق با یک امتیاز، در قعر جدول گروه قرار بگیرد.

ایران با گل زودهنگام خود روی ضربه علیرضا جهانبخش، عراق را خیلی زود سورپرایز کرد. عراق در ادامه نظم تیمی خود را که مقابل کره‌جنوبی از خود نشان داده بود، از دست داد و مصدومیت بشار رسن در این موضوع تأثیرگذار بود. ایران موقعیت‌های خطرناک دیگری توسط طارمی و آزمون به دست آورد که از آنها استفاده نکرد.

با وجود حضور مهند علی و فرانس پطروس، عراق نتوانست بازی بهتری ارائه کند. در ادامه مهدی طارمی توپ را میان چهار مدافع عراقی دریافت کرد و گل دوم ایران را زد. تلاش‌های ادووکات برای احیای تیمش با میدان دادن به طارق همام و صفا هادی موفق نبود. بحران در خطوط مختلف ماند و دروازه ایران تهدید نشد. در ادامه قلی‌زاده از اشتباه مدافعان عراق بهره برد و گل سوم را به ثمر رساند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )