پیشکسوت تیم استقلال ضمن تکذیب برخی صحبتهای منسوب به خودش در فضای مجازی گفت: برایم عجیب است چطور از قول من مصاحب کذب زده‎‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار صحبت‌هایی منتسب به اصغر طالب نسب و در نقد تیم استقلال و فرهاد مجیدی در فضای مجازی، این پیشکسوت باشگاه استقلال را به واکنش واداشت.

پیشکسوت آبی پوشان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه از طریق دوستانم با خبر شدم که یکسری صحبت‌ها علیه تیم استقلال و فرهاد مجیدی به نقل از من در صفحات مجازی دست به دست می‌شود. برایم بسیار عجیب بود چون مدت‌های زیادی است هیچ مصاحبه‌ای نداشتم.

وی افزود: من هرگاه صحبتی هم داشته باشم قطعاً از طریق رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها آن را بیان می‌کنم و بدیهی است صحبت‌هایی که ارتباطی با من ندارد، تنها در فضای مجازی دست به دست شود. لذا از گردانندگان صفحات مجازی می خواهم از نشر و بازنشر اخبار و مصاحبه هایی که منبع مشخص ندارند خودداری نمایند تا نه برای خودشان دردسر ایجاد شود و نه برای افراد حاشیه.

طالب نسب در ادامه با اشاره به شرایط کنونی باشگاه استقلال بیان داشت: از مجموعه استقلال انتظار می‌رود در این فرصت دست به بازسازی تیم بزنند. نمی‌خواهم به باشگاه فشار بیاورم که هرچه زودتر بازیکن جذب کند یا با بازیکنان خودش تمدید کند. هرچند سرعت در نقل و انتقالات مهم است، اما سرعت نباید فدای دقت شود.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: شاکله تیم خوب است و حفظ آن می‌تواند ضامن موفقیت در فصل آینده باشد. لذا اولویت مدیران باشگاه باید تمدید با بازیکنان فصل گذشته باشد؛ و پس از آن به سراغ نفرات جدید بروند.

هافبک سابق آبی پوشان در خصوص احتمال جدایی مهدی قایدی از استقلال گفت: این موضوع را از دو زاویه باید نگاه کرد. اول زاویه دید خود قایدی است که طبعاً ترانسفر شدن او از نظر فوتبالی و مالی باعث یک جهش در این پدیده فوتبال کشور می‌شود. دوم باشگاه استقلال است که شاید با از دست دادن قایدی از نظر فوتبالی ضرر کند، چون قطعاً بازیکنی با کیفیت و خصوصیات قایدی در فوتبال ایران وجود ندارد. اما همین باشگاه به لحاظ مالی به سود خواهد رسید. چرا که ترانسفر بازیکن در همه جای دنیا یک منبع درآمدزایی تعریف شده برای باشگاه ها است.

طالب نسب تاکید کرد: اما امیدوارم پولی که بابت ترانسفر قایدی نصیب باشگاه می‌شود، به بهترین شکل و برای خود باشگاه هزینه شود و یا به عبارتی حیف و میل نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )