باشگاه اینتر مذاکرات خود با مهاجم آرژانتینی‌اش برای تمدید قرارداد را از سرگرفت.

باشگاه اینتر مذاکرات خود با مهاجم آرژانتینی‌اش برای تمدید قرارداد را از سرگرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که قرارداد فعلی‌اش با اینتر تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، اخیراً گفت که از بودن در این تیم خوشحال است و از تمدید شدن قراردادش استقبال می‌کند. او در فصل جاری با به ثمر رساندن ۱۶ گل و ثبت ۹ پاس گل در ۳۷ بازی لیگ نقش بسزایی در قهرمانی نراتزوری در سری A ایتالیا پس از ۱۱ سال داشت.

در حالی که گفته می‌شود دو باشگاه اتلتیکومادرید و رئال مادرید نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی علاقه‌مند هستند، حالا روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر می‌دهد که مدیران باشگاه اینتر با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفته‌اند تا مشکلات موجود بر سر تمدید قرارداد را برطرف کنند.

پیش از این مذاکرات طرفین به دلیل مشکلات مالی باشگاه اینتر به بن‌بست خورده بود. سران باشگاه اینتر اما حالا علاقه خود برای حفظ لائوتاروی ۲۳ ساله را نشان داده‌اند و در تلاش برای ارائه قراردادی جدید با دستمزدی ۴.۵ میلیون یورو در سال با پاداش‌های در نظر گرفته شده هستند.

قرار است در روزهای آتی طرفین دوباره پای میز مذاکره بنشینند، این در حالی است که اینتر در تلاش برای حفظ لائوتارو از دست مشتریانش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.