کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال العین امارات یکی از عوامل شکست تیمش مقابل فولاد ایران را از دست رفتن تمرکز این تیم در این بازی دانست.

کاپیتان تیم فوتبال العین امارات یکی از عوامل شکست تیمش مقابل فولاد ایران را از دست رفتن تمرکز این تیم در این بازی دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهند العنزی کاپیتان تیم فوتبال العین امارات پس از شکست تیمش مقابل فولاد ایران اظهار داشت: ما در حد واقعی خودمان ظاهر نشدیم و عملکرد خوبی در این بازی نداشتیم. فکر می‌کنم در این بازی تمرکز کافی نداشتیم. اولین توپی که وارد دروازه شد روی ما تأثیر گذاشت و تمرکزمان را از دست دادیم به شکلی که دیگر نتوانستیم به جریان بازی برگردیم.

العنزی اضافه کرد: لیگ قهرمانان برای العین اهمیت زیادی داشت، اما تعدادی از نفرات را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و سایر بازیکنان هم در حد انتظار ظاهر نشدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.