الوحدات اردن یکی از حریفان فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پس از سی‌ویک سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

الوحدات اردن یکی از حریفان فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پس از سی‌ویک سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الوحدات اردن که یکی از حریفان فولاد خوزستان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، شب گذشته نخستین تمرین خود را در ریاض پشت سر گذاشت.

الوحدات از باشگاه‌های باسابقه فوتبال اردن است که آخرین بار در سال ۱۹۸۹ در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته و حالا با گذشت ۳۱ سال فرصت بازگشت به سطح اول مسابقات آسیایی با عنوان لیگ قهرمانان را پیدا می‌کند. این تیم البته در سال‌های گذشته فرصت حضور در AFC کاپ را به دست آورده بود.

عبدالله ابوزمع سرمربی الوحدات درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و بعد از انجام تست کرونا نخستین تمرین تیم را در ریاض پشت سر گذاشتیم تا برای بازی اول مقابل النصر عربستان آماده شویم. ما با تمام قدرت به اینجا آمده‌ایم و برای رقابت آماده هستیم، اما می‌دانیم مأموریت بسیار سختی در پیش خواهیم داشت و با حریفان قدرتمندی روبه‌رو می‌شویم. به بازیکنان خود باور داریم و تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال اردن باشیم.

فولاد خوزستان پس از پیروزی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات، در گروه چهارم با تیم های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن دیدار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.